HTML

A gyűlölet árja

Blogom az engesztelhetetlen gyülöletről szól!! Amire mindig van jelentkezö ebben a retkes országban!!

Friss topikok

  • végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: @kekecke: Hiába őrőjngessz elvtárs a tény az tény!!! Nyallerként persze hogy nem oderálnak ki!!! N... (2017.03.10. 15:35) Censúra: comment.com blog!!!
  • végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: @Szarkupac Péter: Nekem ne magyarázz te senki!!! Ott még azért nem tartunk hogy ilyen nyomi büdös ... (2015.05.12. 14:18) Censúra: vöröshajú lányok blog!!!
  • Körömcsiga: Kijártad, de nem sok ragadt rád :) Már bocs, de nem vallunk azonos elveket, így a megszólítás sem ... (2012.11.23. 18:23) Censúra: kerékagy blog!!!
  • mistinguett: @végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Most azért mert zsidó vagyok???? Az ilyen nác... (2012.11.14. 13:41) Troll ellenesség megint!!!
  • végsőkig hiszterizált fogyatékos ámokfutó troll: @kortók zolla: Látom te is okoskodni jöttél ide ELVTÁRS!!! Kissé komcsi szokás az elitéléssel kezd... (2012.07.18. 15:45) Censúra: Belsőség Blog!!!

Linkblog

Censúra: comment.com blog!!!

2016.09.02. 00:27 végsőkig hiszterizált fogyatékos ámokfutó troll

Ebbe a blogba jelenleg nem kommentezhetsz!!! Ez a felirat miután emg próbáltam elküldeni a hozzá szólásomat!!! Comment.com blogba keményen irtják az ellen véleményt és le tiltást kapsz csak ha troll vagy már azért!!! Szokásos előítélet és korlátolt gondolkodás!!! Mert attól ha valaki troll még lehet sokkal értelmesebb össze szedettebb véleménye mind a nagy eszü bloggoló senkiháziaké!!!

Szerencsére van egy másik nikkem tartalékba így hozzá tudtam szólni hogy egy kis világosságot vetittsek a fejekbe mert nagy a sötétség nagyon Oroszország norvég olaj arab stb témába!!! Tájékozottság müveltség nulla de az észt azért ossza a kis bloger így kell ezt hajrá köcsög te vagy a jó!!!

Ide másolom a hozzá szólásomat kiváncsi vagyok meddig marad a helyén!!! Teljes tiltásra számittok a másik nikk tekintetébe is!!! Ez a censúra!!!

Hozzá szólás:

"Undorittó maga a felvetéss is!!! Az Oroszok soha nem tennének ilyet!!! Ti USA imádó agy halott rajongók vagyok!!! Norvégia is rohad ezerrel nem véletlen hogy ilyen szarok készülnek!!! Igazi értékek kultura sehol azt üldözzük!!! Menjetek inkább pokémonozni barmok mert ez a sorozat egy szégyen!!!"

6 komment

Címkék: censúra

A bejegyzés trackback címe:

https://engesztelhetetlen.blog.hu/api/trackback/id/tr1611670320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.03.10. 11:01:26

Moslék a helyesírásod, nem is baj, ha nem kommentelsz.
Egyébként meg ezt az üzenetet nekem is feldobta, de én vettem a fáradtságot, és írtam a poszt gazdájának. Egy órán belül már kommentelhettem is.
Ja, hogy hisztizni könnyebb...?

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2017.03.10. 13:28:25

@kekecke: Minden nikkemet azonnal le tiltják a komment.com oldalon!!! Nem viselik el az ellen véleményt!!! Ez a censúra!!! Persze téged szeretnek mert te körbe nyalod őket elvtárs!!! Én nem nyalni járok oda mind te kiskutya hanem hogy néhány dologra rá lebbentsem a figyelmet!!! DE olyan ember mind te akinek életébe soha nem volt véleménye ezt nem értheti!!!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.03.10. 13:56:49

Talán gondold át kétszer is, hogy mit és hogyan akarsz leírni. Kapcsold be a helyesírás-ellenőrzőt is.
És próbálj meg értelmezni, mert itt most nem nagyon sikerült: honnan veszed, hogy "nyaltam"?
A személyeskedéssel nem sokra mégy, főleg, ha még hülyeségeket is beszélsz.
Nyugodtan legyél keserű, ha neked attól jobb, de akkor ne csodálkozz, ha a kutya sem vesz komolyan, sem emberszámba.
Szép napot.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2017.03.10. 14:13:01

@kekecke: Ismerem az ilyet mind te!!! Censúra bajnok kis csicska kekecke uraság hát persze hogy téged nem tiltanak le!!! Mert nem is irsz semmit csak azokkal kötöszködsz akiknek van saját véleménye!!! Láttam mit csináltál a tetkós blogba is!!! Jó kutya censorok moderátorok kedvence!!! Büszke lehetsz magadra!!! De ez egy censúra ellenes blog úgy hogy menjél vissza a kenyér blogodra az való neked!!!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.03.10. 14:50:52

Na, mutatsz némi - bár minimális - fejlődést: legalább utánam néztél, megtisztelsz. De neked nem véleményed van, csak fröcsögsz.
Néhány jó tanács:
- ne halmozd az írásjeleket
- ha latin szavakat használsz, ne használj magyar ékezeteket (a latinban nincsenek hosszú magánhangzók)
- használj helyesírás-ellenőrzőt, hasznosabb, mintha magad kínlódsz az írással, láthatóan nem megy.
- ne keverd a nemeket, mert ettől csak nevetségessé teszed magad.

Kifejtenéd, hogy szerinted milyen az olyan, mint én?
De csak akkor fogj hozzá, ha legalább egy mondatot sikerül hibátlanul legépelni.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2017.03.10. 15:35:17

@kekecke: Hiába őrőjngessz elvtárs a tény az tény!!! Nyallerként persze hogy nem oderálnak ki!!! Nagy hős akinek az a hős tette hogy mindig jó kutya volt!!! De akármennyire szeretnétek én nem állok be a sórba!!! Mindig lesznek trollok akik ki mondják az igazságot sajnos ez van tőrődj bele elvtárs!!! Ja és a helyes írással sem kell főlényeskedni!!! Te elég szarúl írsz helyesen ezt már én is meg állapíttom de amúgy meg én leszarom a helyes írást!!! Egy bizottság találta ki az egészet ilyen birkáknak mind te!!!
süti beállítások módosítása